1074 Budapest, Vörösmarty u. 16-18. P1

(06-1) 999-4292

Gerinc - és koponyasérültek otthoni ellátása

A balesetek következtében fellépő gerinc- vagy koponyasérülések miatt kialakult bénulások, mozgásképtelenség, beszédzavarok (afázia, dysarthria), látótérkiesések, kognitív funkciók sérülése, pszichés sérülések, depresszió, vizelet- és / vagy széklet-inkontinencia jelentősen megváltoztatják a mindennapjainkat.

 

A gerinc- és agyi sérült betegek a kórházi kezelést követően gyakran ellátatlanok, vagy nem megfelelően ellátottak, a rehabilitációs folyamat a kórházi kezelések végeztével legtöbbször megszűnnek, ezzel jelentősen csökkentve a beteg felépülését és a teljes felépülés esélyeit. A beteg számára előírt mozgásterápiákat, gyógymasszázs kezeléseket, az esetek túlnyomó részében fellépő afázia miatt pedig beszédterápiákat szükséges végeznünk, de  tapasztalataink alapján a legszükségesebb a mindennapi életvitelben való folyamatos, akár 24 órás segítség.

hands-736244_1280

A balesetben sérült gerinc- és koponyasérültek ellátása otthoni körülmények között rendkívül komoly hátteret igényelnek, hiszen már a hazakerülést megelőzően szükséges kialakítani a megfelelő környezetet, akadálymentesíteni az ingatlant a család vagy - amennyiben a baleset más hibájából történt - a károkozó biztosítója költségkereteihez igazodva. Ehhez az egyszerűbb, praktikus eszközöktől kezdve a jelentősebb kényelmet / eredményt támogató eszközök beszerzésében, használatában segítséget tudunk nyújtani.

 

A tapasztalataink azt mutatják, hogy a baleset utáni otthoni ápolás jelenti a legnagyobb terhet a családtagok számára, hiszen azon túl, hogy az addig aktív családtagjuk egyik pillanatról a másikra ellátásra szorul, rengeteg utánajárásra, szervezésre van szükség ahhoz, hogy a mindennapokban a sérült családtag ellátását végezzék / szervezzék.

Ehhez tudunk jogi, Alapítványi támogatás és tanácsadás útján első körben támogatást nyújtani mindazoknak, akik a segítségünket igénylik.

 

Kérdése van?

Írjon nekünk vagy hívjon minket

06 1 999 42 92

KAPCSOLATFELVÉTEL

 

Hogyan működik mindez? 

1

Ügyfélszolgálatunk felhívását követően, munkatársaim rögzítik az elhangzottakat és bekérik Öntől hozzátartozója orvosi dokumentációit, esetleg a jogi előzményeket. Ezt követően néhány napon belül egy kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztet Önnel állapotfelmérés időpontját illetően. 

2

A személyes felmérés során egyeztetni fogják a történteket, kórelőzményeket, felméri munkatársam a családtagja állapotát, az ellátás helyszínét, rögzíti az ellátáshoz szükséges eszközök listáját. 

3

Ezen információk alapján ajánlatot fogunk Önnek adni az igényelt ellátás díjazására vonatkozóan és párhuzamosan - az Ön engedélyével - továbbítjuk a megkeresését jogi partnerünk felé, aki az ellátás finanszírozásába bevont Alapítvánnyal egyeztet a szükséges ellátás finanszírozásáról.

4

Az alapítvány által meghatározott havidíj keretein belül meg tudjuk kezdeni a legszükségesebb ellátást, amíg a jogi partnerünk a károsult számára el nem tudja érni a károkozó biztosítójával, hogy előlegként kifizesse az otthoni ellátás havidíját. 

5

A Biztosító és a jogi partnerünk egyeztetése vagy megegyezéssel érhet véget, vagy bírósági per ereményeképpen kerül megállapításra a kártérítési összeg / járadék az Ön családtagja számára. 

6

Az Alapítvány által történő finanszírozás az ítélet / megállapodás következtében véget ér és a továbbiakban Ön fogja a kártérítési összeg / járadék terhére finanszírozni családtagja otthoni rehabilitációs ellátását.

 

Kérdése van?

Amennyiben úgy érzi, hogy tudunk Önnek segíteni, kérem, hogy keressen!

06 1 999 42 92

KAPCSOLATFELVÉTEL